Onsdag

Idag började dagen med att jag gick upp klockan tio och det var skit tidigt för mig eftersom det har varit lov och då har jag helst legat till ett. Imorgon börjar skolan och det vill jag verkligen inte, så jävla tråkigt det kommer va nu utan Carro. Jennie är ju där och det är jag glad för men hon är inte Carro fast hon är bra och jag älskar henne ändå, :)

Jag har varit hos Cornelia hela dagen. Det var trevligt, vi snackade en massa eftersom det var väldigt länge sen vi träffades. Sen tittade vi på the glass house och den är riktigt bra. Vi har sett den tillsamman en gång tidigare fast det var flera år sen så man hade glömt en hel del. Vi gjorde också en jätte god ananas med honung i ugnen, riktigt gott.

Vid sex tiden gick jag hem och då stod maten på bordet idag igen, min mamma är så duktig och jag älskar henne.

Och nu sitter jag här hemma helt själv med mina jobbiga men så gulliga katter. Just nu har två av dem catfight, riktigt jobbigt för dem lyssnar inte på mig och bara fortsätter så jag ligger bara i sängen och skiter i de och proppar i mig vindruvor, :)

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Tack, det var det som var meningen ! :D



/ En tjej i storstan

2009-01-07 @ 19:48:37
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0