Onsdag

Idag var det meningen att mamma och jag skulle åkt till perstorp och träffa några kompisar med så blev det inte. Istället ska vi köra och handla, jag vet inte riktigt var än men vi skulle iallafall först ut i klippan byn och köpa några magpiller till mig. Jag hoppas verkligen att dem kan hjälpa mig så jag kan känna mig bra, :) men det återstår att se, jag får först se om jag ens kan hitta dem.

Nu ligger jag i sängen och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan bege oss ut i det kalla vädret. Sen när vi kommer hem tror jag att jag måste plugga matte, vi ska ha prov på fredag, och jag fattar nästan ingenting av det vi ska ha. Men en sak som gjorde mig väldigt glad idag var när jag fick reda på vad jag skrev på idrottsprovet och jag fick VG, wiiho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0