NATTEN

Jag har verkligen inte kunnat sova bra inatt. Jag gick och la mig halv 4, men sista jag kolla på klockan var den 5. Jag hatar att ligga i sängen pigg och bara allmänt inte överhuvudtaget trött. Det är jobbigt, tråkigt och inte alls kul.

Sen blev det inte bättre av att jag fick värsta mardrömmen när jag väl somnat. Jag minns inte allt eller hur det började eller slutade men det jag minns var att jag hade Bobber (mammas och Anders ena hund). Vi var ute och när vi hade kommit till något ställe blir Sebbe arg på mig och jag vet inte varför. Han slår mig massor av gånger fast han får några hundbett på sig men det verkade inte som om han brydde sig. Ja, jag måste nog ha varit väldigt stygg. Fast sen så hade jag mina två så guliga flickor från perstorp som tog bort galningen till sist, :)


Kommentarer
Postat av: sebbe

haha slog jag dej i drömmen? :O

2009-01-04 @ 13:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0