Mormordag

Nu kom jag precis hem från mormor. Det har varit en trevlig kväll. Först åt vi pannkakor..mums, fast jag stoppade inte i mig så många för jag ville ha med mig väldigt många hem så att jag kan äta kalla pannkakor hemma istället. Jag gillar egentligen inte andras kalla pannkakor utan jag kan bara äta mormors.

Jag la precis in 2st i frysen som jag ska äta sen när mamma och jag ska kolla på Du, jag och Dupree som jag har sett en gång tidigare och den är jäkligt rolig, :)

Vi satt och disskuterade väldigt mycket hos mormor och ibland kan det vara väldigt svårt att förstå henne men om jag inte förstår säger mamma vad det betyder. Jag förstår när hon pratar vanligt men inte alla ord bara, :P

Jag har bestämt nu att jag ska söka så att jag ska heta Kofoed i mellannamn. Väldigt ballt tycker jag, ;) Så då får jag ett väldigt svenskt namn som jag alltid har velat ha, eller inte..men det är bättre än Pedersen iallafall som jag heter i efternamn. Så då blir det Mikaela Patricia Kofoed Pedersen. Men jag ska först prata med pappa och sen får jag hoppas att jag kan göra det också utan några problem.

Och jag älskar verkligen min mormors hus så vi pratade väldigt mycket om mina framtida planer. Jag vill nämligen bo i hennes hus så det finns redan planeringar i min hjärna hur det ska se ut och vad som ska ändras. Men det återstår att se vad som händer när den dagen kommer. Som förhoppningsvis är om ett jävla bra tag.

Senare när mamma och jag skulle bege oss så hade mormor precis varit inne i sovrummet och lämnat tvätt och när hon kommer ut ser jag en strumpa hänga på hennes dragkedja. Hon var inte själv medveten om det så jag börjar självklart gapskatta och kan inte sluta så hon förstår ingenting och jag kan inte få ut några ord att säga det till henne heller. Men
när mamma ser det säger hon till mormor och alla skrattar.



Mormor och jag



Sen gick jag runder och tog massa fotto på alla fotto mormor hade uppe, men visar dock inte alla för det fanns en del.




Moster och mamma vid 20-års åldern. Ganska gamalt kan man ju säga.


Jag 5år. Man förendras inte mycket på 11år..


Min älskade mamma som hårmodell




Caroline,
jag tänker på dig sötnos. Jag saknar dig så himla mycket. Jag vill bara att du ska vara här nu och må bra så att vi kan skratta och vara glada tillsammans. Jag älskar dig gumman, <3

Kommentarer
Postat av: emi

aah okejdå;D <3

2009-01-05 @ 11:19:28
URL: http://emipemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0