Moffe

Idag har jag sett till att ringa min syster Emma, jag skulle göra det igår, i förrgår...ja och vidare, men det har inte blivit av. Vi bestämde att jag skulle komma upp till henne i Norge när jag har sportlov. Alltså om fyra veckor, och det ska bli kul. Både att få träffa henne och min lilla systerdotter Nickoline som är så himla söt men jag har lite svårt att förstå henne. Mamma ska iallafall ringa och kolla imorgon hur och när jag ska åka och om jag ska ta buss eller tåg dit, för mig spelar det ingen större roll. Men jag tror det blir från lördag-torsdag så jag hinner ändå komma hem innan lovet är slut och träffa mina underbar vänner och min älskade Caroline, <3


Min lilla systerdotter Nickoline


Jag har också pratat med pappa moffe idag i telefon, ja man kan nästan säga samtidigt som jag pratade med Emma. För jag pratade först med moffe i hemtelefonen och han ville jag skulle höra på en bra låt så han satte igång den och samtidigt ringde min mobil, och det var Emma som ringde upp för jag fick inte fatt i henne när jag ringde och därför sa jag till moffe att jag var tungen att lägga på så att jag kunde prata med henne men han hörde antagligen inte för han ringde gång efter gång och jag svarade inte eftersom, jaa..jag pratade redan men sen var jag tungen att svara så att han kunde sluta ringa. Men det var ganska roligt och jag fick mig ett gott skratt.

Jag ringde sedan upp moffe och vi pratade ett tag. Han skickade en massa bilder från sin mobil till min..b.la en jätte gullig bild på han själv som han tog när han var nere i Thailand nu i november och en bild på mig som han fick av mig i födelsedagspresent eftersom jag vill han ska ha en bild på mig eftersom han har en jätte fin stor på min syster när hon var brudtärna som liten, jätte gullig, :)


Bilden pappa har inramad i sitt sovrum på mig, :)

Fick inte rätt på kablen till mobilen så jag kunde inte överföra bilderna men snart så kommer en väldigt vacker, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0