Mat, wii och stan

Vid fyra tog jag, Jennie och Maria tåget till åstorp för att träffa Sandra. Vi gick hem till henne, och där blev det matlagning och Wii spelande. Maten blev riktig god och lyckad, första och absolut inte sista gången jag äter det. Jag minns inte riktigt vad det hette, men det var nästan som tacos fast lite godare. Sen när vi hade städat undan efter maten bestämde vi oss för att spela Wii, och det blev både bowling och boxning. Jag var absolut bäst på att bowla och det gjorde så att jag vann, men det blev inte helt smärtfritt. Jag hade antagligen för vilda swing och jag råkade smälla till Sandra, men hon gjorde det jämnt sen för när jag mötte henne i boxning fick jag också ett mig ett slag, ;) ja..och boxningen var galen, vi alla stod och hoppade, slog som galningar i luften och fick arga miner. Men det var kul även om jag inte vann.

Sedan bar det av till stan vid åtta. Det var meningen att vi skulle se på bio men så blev det inte för den vi hade tänkt att se var slutsåld, nästan iallafall..det fanns tre plater kvar, men vi var ju fyra så det gick inte. Men vi hade trevligt ändå, vi bestämde oss för att stanna kvar i stan ändå fast vi inte hade några planer förutom bion. Vi gjorde inte så mycket, vi snackade en massa skit som alltid är lika kul, vi skrattade en jävla massa fastän vi inte borde det vid vissa tillfällen, ;) och vi fick en trevlig kväll trots allt. Men det känns ändå så jävla tomt utan Caroline, hennes skratt, hennes prat om allt och ingenting och såklart hennes underbara söthet. Jag saknar dig så himla mycket gumman, jag vet att du klarar det med allt stöd och din styrka men jag vill bara att du ska komma tillbaka nuu. Jag älskar dig Caroline, <3

Vi tog de sista tåget hem så jag var hemma vid tolv och sen dess har jag bara läst en massa bloggar, eftersom datan inte har varit på på hela dagen/kvällen var det en del att ta igen. Men nu ska jag stänga av datan och istället sätta på tv:en. Sen blir det läggdags, för imorgon ska jag upp tidigt för mamma och jag ska åka till väla och jag måste komma hem i tid så att jag hinner plugga lite innan det är dags att sova igen. Ja..vi har en jävla massa prov nästa vecka och varenda dag är planerad, så jag kommer inte hinna plugga så mycket. Därför får jag ta det imorgon, "suck".



Sötingarna Maria och Jennie


Sandra med sitt fina förkläde och Mikaela


Jag hittade denna fina hatten hos Sandra och var tvungen att prova den, ;)
och väldigt fin min jag har..eller inte!


Ja och här fick jag med Jennie när hon snubblade, ;)


Ledsna Jennie och glada Mikaela, gissa varför, :) Mikaela vann och Jennie förlorade!


Fight, ;)


Ja, fight mellan oss också och denna bilden beskriver hur mycket vi kämpade, ;) haha


Denna bilden får avsluta kvällen, och än en gång taaaack för kvällen tjejer, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0