Måndag

Imorse vaknade jag som vanligt, jag gick upp, käka, fixade mig..men sen när jag stod i badrummet och sminkade mig fick jag värsta huvudvärk och allt bara snurrade. Så jag fick ringa till skolan och sjukanmäla mig sen va det bara raka vägen till sängen och vila huvudet.

Jag vaknade några timmar senare och då la jag mig i sängen och tittade på några weedes avsnitt. Sen ringde mamma och frågade om hon kunde komma med hundarna och malte (en katt) som jag ska passa en vecka när mamma åker iväg med Anders,  som är husse till malte och mammas kille som hon har hundarna med.

När mamma kom hem med djuren fick jag gå upp ur sängen och gå ner till dem och gosa en massa, dem är så himla söta, gulliga och keliga. Sen efter ett tag ringde mammas telefon, det var Anders som undrade hur det gick och det var då jag fick dagens skratt. Det var så att hon svarade med högtalaren, så alltså hörde jag allt han sa och om hon inte visste nått av det han frågade svarade jag men efter ett tag sa hon; varför har du högtalaren på? HAHA, ja..jag kunde inte sluta skratta, hon visste inte att det var hon som hade den på, så oteknisk som hon är. Men sen när hon lagt på förstod hon varför jag kunde svara på allt han sa. Det var faktiskt roligt, för mig iallafall!



Malte och jag, så gullig han är alltså..riktigt kelig!


Nova och jag, visst ser det ut som hon gillar de..hahah!


Bobber och jag, vi bara bråkade lite..men han blev glad sen!

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Tack så mycket snygging :)



/ En tjej i storstan

2009-01-19 @ 16:28:53
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0