Måndag

Idag har det varit en vanlig tråkig skoldag, det enda positiva var när vi fick reda på att matte provet är flyttat tills på fredag. Alltså fler dagar på mig att plugga och det behövs. Nu gäller det bara att plugga på projekt och idrott men det ska jag snart sätta igång med, eller det blir nog bara att jag gör idrott för igår när jag kollade igenom projekt kunde jag allt bara efter några minuter, ovanligt men ganska skönt. Jag önskar bara att det kunde hända samma med idrotten för det kommer vara riktigt svårt, jag ska b.la lära mig en massa latinska namn på muskel. Sen en hel del andra saker också.

Efter skolan gick Jennie och jag hem till Pekke och fyllde i våra tatueringar. Min hade blekts lite så jag ville förnya den med lite mer färg, plus att tatueringar alltid blir finare när man fyller i dem. Nu är den så där härlig igen, den går inte in i huden utan man känner den så fort man rör den och jag tycker det är så mysigt. Det blev också en liten överraskning till min lilla mamma. Jag älskar dig, du är så snäll och bra, <3

Ikväll blir det bara tv tittande förutom pluggandet och givetvis är det Prison Break jag ska se, jag har aldrig missat ett enda ansnitt och det kommer jag aldrig göra heller fast det börjar bli lite sorgligt och Michael är inte lika snygg nu utan sina tatueringar men han funkar ändå, :D



Kommentarer
Postat av: Emma

najs tatuering :)

2009-02-03 @ 19:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0