Lördag

Vaknade för en timme sen av att Aska välte min julgran. Tur för henne att inget gick i sönder förutom alla avbitna ljus som ligger överallt på mitt golv. Jag får köpa en ny ljusslinga så min gran kan lysa upp lite mer än vad den gör nu.

Nu ligger jag bara i sängen och har precis kollat på 10år med parlamentet. Björn är så himla söt, fast det är inte alla hans skämt. Men nu tittar jag istället på All of us, det var ett tag sen jag såg det men Bobby är så riktigt gullig fast han har blivit en riktigt busunge nu ser jag.

Jag tror att det kommer bli ännu en slappe dag idag. Det är riktigt skönt nu på lovet. Men sen blir det lite ording och reda igen när skolan börjar.

Det snöade när jag vaknade men mamma ringde precis och sa att det har lagt sig och snöregnar nu istället, vad tråkigt! Jag som ville ut och leka i snön. Kanske inte riktigt så, men iallafall gå ut.


Caroline, jag tänker på dig hela tiden. Jag vill att du ska vakna nu och må bättre. Du klarar detta det vet jag men jag vill att du ska vara här så vi kan ha lika roligt så som vi brukar ha. Jag tror på dig sötnos och jag kommer snart igen till dig. Det är så skönt att bara hålla din hand och se dig och jag vet att du hör allt jag säger till dig. Du är underbar caroline och jag älskar dig, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0