Lördag

Sandra förlorade matchen igår men hon spelade annars jätte bra. Det var första gången jag såg henne spela en match och nu är hon min förbild för hon är så himla duktig, att hon orkar springa runder där alltid (för hon har alltid match känns det som) och jaga en boll med en klubba. Men jag får åka dit fler gånger och heja på henne fast då tycker jag dem ska vinna.




Ja, och nu är det lördag. Dagen har spenderats i sängen men jag ska snart gå upp och städa mitt rum. För det behövs verkligen. Annars händer inget idag vad jag vet så det får bli ännu en lugn lördag framför tv:en och titta på körslaget och äta god mat med min älskade mamma.

Det ser ut att blåsa mycket idag. Men det ser inte ut att va så himla kallt, eller vinden gör det kallare men jag tror ändå jag ska fråga mamma när hon kommer hem om vi kan gå ut en runda med hundarna. Frisk luft är aldrig fel och det är så tråkigt att bara sitta inne. Man behöver frisk luft!



Nova och Bobber. Dem är så himla gulliga och mysiga, eller ja för det mesta iallafall, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0