Godkväll..godnatt

Jag kom precis upp från duschen och nu sitter jag och latar mig i sängen. Mamma kommer snart hem och då ska jag ta ett snack med henne, sen blir det lite plugg innan jag ska sova.

Idag efter mamma och jag hade varit på sjukhuset gick vi i stan ett tag och jag hittade äntligen något fint jag kan ha på mig på fredag, :) efter det åkte vi hem till mormor och fick våra goda pannkakor, vi hade en mysig kväll tillsamman och vi bestämde att jag ska få pannkakor en gång i månaden, hihi :) häärligt, så himla gott alltså. Sen åkte vi hem vid åtta och sen dess har jag pluggat, jag tror jag kan det mesta men måste ändå kolla igenom det en gång till innan jag ska sova. Ja, och sen har jag givetvis kollat på Andra Avenyn, den serien är inget jag missar. Sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här och tråkar, hoppas mamma kommer snart så jag kan bli glad, :) Godnatt så länge!




På torsdag måste jag färga håret igen så det blir jämnare och
finare, men fast jag bara hade rött i några veckor ångrar jag
mig verkligen inte för det är ju kul med något nytt men nu vill jag
bara ha det ännu möörkare, okej det är ganska mörkt nu ju men
jag vill ha det som förr när jag hade svart, fast ändå inte riktig
svart, :)

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: nej det är du inte! för det är JAG :D <3

2009-01-28 @ 11:14:28
URL: http://saandraolander.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: det gör jag inte :'(

2009-01-28 @ 11:16:54
URL: http://saandraolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0