Kvällen

Idag blev det som sagt bara en slappedag. Jag är riktigt trött i hela kroppen men jag är inte så trött så jag kan somna.

Mamma och jag har ätit en jätte god middag, eftersom det var lördag fick vi äta något riktigt gott som jag älskar så det blev kroketter, kyckling och bearnaisesås.

Sen kollade vi på körslaget och Nannes lag åkte ut. Jag ringde faktiskt och rösta på henne idag men så åker hon ut. Ja det var surt! Jag gillar inte henne precis men hon kämpar bra med kören och det gillar jag för dem var bäst i kväll.

Det var meningen att vi skulle titta på Madagaskar 2 efter körslaget men den fungerade inte så det blev Derailed istället. Den var bra men jag hade faktiskt sett den innan men det är alltid bättre att se en film två gånger tycker jag ifall man missar något första gången.

Och på tal och något helt annat så har jag tagit ut min piercing idag. Jag kan aldrig bestämma mig om jag ska ha den i eller inte. Den har åkt på och av ett antal gånger i alla dem åren jag har haft den. Det är faktiskt tre år sen nu i januari/februari jag gjorde den. Men jag får se hur det blir.

Nu ska jag iallafall sätta igång att läsa en massa bloggar, sen blir det nog att jag sätter på Weeds och tittar på det tills jag somnar. Godnatt!



Det blev också lite fotografier tagna idag när vi hade tid över för ingenting









Kommentarer
Postat av: Anonym

sicka snyggingar :) alltså du&din mamma!

jag ska också kolla weeds sen ;p

2009-01-11 @ 00:42:45
Postat av: Anonym

/ maria

2009-01-11 @ 00:43:25
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

TAAACK ! :D



/ En tjej i storstan

2009-01-11 @ 11:08:35
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: jennie

MEN MIKAELA!!!!! din särare, din piercing är fan as snygg på dig :( nu blev jag arg på dig.

2009-01-11 @ 12:02:27
URL: http://jenipeni.blogg.se/
Postat av: Jon

Shitt jag älskar weeds:p Du vet du kan se alla avsnitt streamat från nätet? http://watch-weeds.com/

2009-01-11 @ 13:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0