Jennie har gjort mig beroende..

Nu har jag precis käkat en god middag med mamma och vi fick höra "väldigt" fin beethoven musik till maten..eller inte. Jag orkar inte lyssna på det, varför ska man hålla på att spela när hela huset hör? Tur att det inte händer varje dag iallafall. Men iallafall mamma och jag är verkligen bäst på att laga mat, eller jag är iallafall, för i köket är det jag som vill bestämma och det har inte mamma något emot om man säger så, ;) Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli åtta så att jag kan se top model, och jag säger bara en sak...Jennies fel!




Idag när mamma kom hem gick vi direkt och köpte det till min mage. Jag vet inte riktigt vad det är, men det är flytande och när jag kom hem skulle jag givetvis lukta på de och det luktade verkligen skit äckligt. Men jag får försöka dricka det varje morgon i hela 10 dagar utan att kräkas med mycket vatten till. Och imorgon börjar jag, jippi :)

Men till en helt annan sak..när mamma och jag höll på med maten provade hon en klänning jag skulle nåla upp till henne och samtidigt lekte katterna på som vanligt, Lotus låg i en papperskasse och Aska attackerade den och höll på som en galning och vi fattade ingenting men när vi hörde en massa skrik fattade vi och jag tyckte det var så kul, kunde inte sluta skratta. Men det såg faktiskt roligt ut, :)

Men nu ska jag läsa lite bloggar tills top model kommer, hejdå så länge!



Kommentarer
Postat av: jennie

amen sorry då ;)

2009-01-28 @ 21:54:36
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0