Innebandy

Jag kom hem från skolan för ett tag sen, och nu sitter jag här och tråkar. Jag bara väntar tills klockan blir 18.52 för då ska jag och Jennie ta tåget till åstorp för att kolla på Sandra när hon ska spela match. Vi ska heja och skrika tills vi inte får luft eller bara tills rösten försvinner. Men det ska bli kul iallafall särskilt för Sandra för hon blev så glad när vi sa att vi skulle komma och titta. Hon kände sig så lycklig av att någon av hennes vänner förutom dem hon spelar med ville titta på henne när hon spelar. Så jag hoppas dem vinner också och att Sandra gör minst ett mål. För då blir det liv i klacken, :)


Super glada Jennie, Mikaela och Sandra, och det blir samma miner idag, ;)

Kommentarer
Postat av: jennie

haha, självklart du! vi kommer hoppa och stutsa :)

2009-01-16 @ 16:20:41
URL: http://jenipeni.blogg.se/
Postat av: sandra

ni är så snälla :D

2009-01-16 @ 16:26:01
URL: http://saandraolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0