Freeedagskväll..

Det blev en halvt lyckad kväll igår. Det började med att jag och Jennie åkte till Sandra vid 6 där vi skulle förfesta innan vi senare skulle åka vidare till banhof. Först tog vi det ganska lungt och snacka en massa medan alla fixade sina hår och det slutade med att alla hade lockigt/vågigt och jag och Jennie fick en fin fläta i luggen som Elinore gjorde på oss. Ganska ovant för mig eftersom jag alltid har min lugg nere för jag tycker inte om att visa min panna, haha, ;) men jag tyckte det blev ganska fint och hon var skit duktig, :) Sen när alla var klara och alla hade kommit, runt 15 pers tror jag att vi var, började det roliga. Det blev en lyckad förfestkväll hos Sandra, så det får vi göra om nästa gång tycker jag, ;)

När klockan närmade sig halv tio gick vi till lidl för att vänta in bussen som skulle komma dit och hämta oss och sedan köra vidare till banhof. Där träffade vi massa roligt folk som vi stog och snacka med, det blev att vi fick stå och vänta ett bra tag för bussen kom inte då vi trodde den skulle komma. Och under den tiden kom även polisen och av alla personer som stod där och höll flaskor och drack var det bara mig dem kom fram till och då tog dem min vinflaska ifrån mig och sa att jag skulle komma in på förhör en dag i nästa vecka. Kul? Jag gav dem alla uppgifer dem ville ha och så ringde dem min mamma och senare när dem hade åkt och jag skulle gå på bussen (det fick jag göra för jag var inte full så därför tyckte jag det var ganska onödigt av dem att göra så) ringde jag mamma och hon fattade såklart att jag var helt nykter och det var inte mer att snacka om.

 Bussen åkte sen vidare till banhof och där var jag bara förbannade de två första timmarna så jag satt och tråkade. Men sen när jag blev på bättre humör kom tjejerna och hämtade mig och vi hade det kul, ;) fast sen hände det tråkiga igen, men denna gången var det när jag skulle gå på toa. Jag tappade min telefon i toastolen. Ännu mera kul för mig? Jag hade inga fickor på mig så jag hade mobilen i bh:n som alltid brukar va ett bra ställe att ha den på när man är på sånna här ställen. Men det var de absolut inte igår. Jag fick givetvis fiska upp telefonen, men det ändå jag kunde rädda var sim-kortet för mobilen som jag dessutom bara har haft i några veckor är helt sönder och det låter konstiga ljud ifrån den. Men jag hittade en gammal mobil hemma som jag kan använda för tillfället för annars hade det varit riktigt illa för utan en mobil känns det helt konstigt och det klarar jag inte.

Men annars får jag väll säga tack för kvällen trots allt skit som hände mig, men jag hoppas bara att det blir roligare nästa gång, ;)


Hej tjejer, ;) det ända som fattas på denna bilden är vår älskling Caroline, <3
och Maria men hon hade nog också det trevligt där hon var, ;)


Så himla söt bild på er gullungar, <3


En så gullig Jennie, <3


Och denna bilden får avsluta kvällen, ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0