Fredag

Nu sitter jag hemma hos pappa. Vi har precis ätit middag, kyckling, sås, potatis och självklart lingon som jag aldrig kan klara mig utan. Det var mycket gott, pappa är så duktig på att laga mat.

Jag var jätte trött imorse när jag skulle gå upp. Det är ju lov nu och då ska man sova länge men jag kommer iallafall att somna tidigt i natt och det är väldigt bra.

Men klockan nio kom syster och hämtade oss och så körde vi till väla. Där handlade jag en vit bh som jag verkligen behöver för min gamla fick jag slänga. Sen blev det också ett par leggings, en tunika och en tröja/jacka. Särskilt tröjan älskade jag men det andra var också bra fast leggingsen var lite slibbiga men dem kommer va bra tror jag och tunikan har jag sedan tidigare fast en annan färg så den är bra.

Jag fick även en ny mobil, en svart walkman som är uppfälldbar med 3,2 megapixel. Och jag hoppas verkligen denna är bättre än min förra. Den var iallafall fin och det räcker för mig för tillfället sen återstår det bara att se om den är bra eller inte.

Nickoline, min systers barn, handlade en massa leksaker så när vi kom hem till pappa började vi att pyssla lite med pärlor och en del andra saker. Jag gjorde ett jätte fint armband till henne. Sen gjorde jag även två olika mönster på en sköldpadda som man sätter en massa stora pärlliknande saker på och dem blev fina båda två tyckte jag.

Nu kollade jag nyss till Nickoline när hon badade med sin nya fina ariel baddräckt. Hon är så himla gullig och söt den ungen. Men nu ska jag gå ut till pappa och syster och titta på 101 dalmatiner. Det är inte vi som valt att titta på det utan det var Nickoline som ville se den. Fast jag älskar ändå barnfimer så det gör inget för mig inte.


Caroline, du är så oerhört saknad. Jag vill bara att du ska vakna nu oh må bra. Jag vet att du kämpar, jag tror på dig sötnos. Vi ses snart igen, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0