Fredagskväll




Jag kom hem för ungefär en timme sen från Jennie. Jag följde med henne idag efter skolan. Vi har ätit gott och tittat på let´s dance. Det var meningen att vi skulle kolla på blondinbella för att se om hon gjorde bort sig eller trillade men det gjorde hon inte. Hon var otroligt fin i håret och jag vill ha exakt samma hår som henne. Men det kommer jag aldrig att få, jag kan ju drömma.

Jag visste inte vem så många var som va med och då är det inte lika kul att titta. Men dem som jag tyckte om och som jag vill se va Morgan, han är riktigt rolig och ball. Sen var det magnus, hans kropp är ju bara så stor och muskelös och det säger mycket. Laila var faktiskt bra och det trodde jag inte så hon gillade jag. Kitty var nog den dåligaste av alla, jag vet inte vad hon gjorde men det var ganska kul så man kunde inte låta bli att skratta.

Jennie och jag kollade också på väldigt gamla fotografi på vår älskade Caroline, hon var riktigt söt redan då. Men att se henne gör att man tänker ännu mer på henne om det nu går. Jag saknar henne otroligt mycket och jag vill bara att hon ska vakna nu, hon är otroligt stark och hon klarar detta men jag vill ändå att hon ska vakna nu. Jag vill höra hennes röst, se hennes smile..ja allt, jag vill till henne nu. Det känns så underbart att se henne.

Caroline&Jennie&Mikaela är oslagbara tillsammans och jag älskar oss, <3

När jag gick från Jennie nu ikväll kändes det som om någon följde efter mig hela tiden, jag fick panik och tittade bak hela tiden och där var givetvis ingen men det var otroligt läskigt och det gjorde det inte bättre att efter jag hoppat av tåget i Klippan och var på väg hem kände jag samma sak, att någon följde efter mig. Jag känner aldrig av sånt och jag går ändå ganska mycket själv så där om kvällarna när det är mörkt. Men antagligen kommer jag inte tycka om det lika mycket hädanefter.

Nu ligger jag här i sängen och gör ingenting och jag är konstigt nog inte trött fast det är fredag och jag har gått upp tidigt, eller jag brukar kunna vara uppe väldigt länge men nu när skolan har börjat ändras klockan om helt. Jag ska iallafall sätta på en film och bädda ner mig i sängen och äta mina älskade vindruvor som jag har blivit helt beroende av. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0