Idag har det varit ett jävla liv här hemma.

Det börjde med att mamma och jag ringde på hos grannen för vi behövde hjälp med Zoya och Aska. För dem behöver borstas och klippa klorna eller Zoya måste vi borsta varje dag för att hon inte ska få tovor över hela pälsen. Men det är helt enkelt omöjligt att göra det själv. Dem två är helt galna, dem kan inte sitta still i en enda sekund utan att dem river, biter, skriker och fräser. Därför var vi tvunga att ta till hjälp, ja det låter kanske konstigt att tre stycken behövs för det men det är sant. Men sen är det också lättare när en främmande person gör det.

Men men nu är det iallafall avklarat och jag slipper bryr mig mer om det idag. Fast på lördag får vi gå igång igen..men det får man ta när man valt att ha katter som är helt enkelt galna. Men dem är så gulliga och jag hade haft det så tråkigt och kännt mig helt ensam när jag är hemma själv.




Caroline
, du klarar detta det vet jag. Jag tänker på dig hela tiden, allt känns så konstigt och tyst och livlöst utan dig i skolan. Det är alltid du som livar upp allting och ditt skratt och humör får mig på så jävla bra humör när jag är på dålig humör som händer ganska ofta på morgonen. Du är helt underbar och jag älskar dig, <3

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Åh tack ! Jag blir så fruktansvärt glad när jag hör det, TACK igen :)



/ En tjej i storstan

2009-01-08 @ 21:13:45
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0