En ta det lugnt lördag

Imorse vaknade jag tidigt, alltså blev det ingen sovmorgon för mig trots att det är lördag vilket brukar betyda sovmorgon men jag kunde helt enkelt inte sova längre. Sen dess har jag bara legat i sängen och stirrat i taket, tittat på tv och varit på datan som mina helgdagar brukar gå ut på vid denna tiden. Men jag fick god frukost, ;) mamma kom hem med nybakade bullar och det är en riktig lördagsfrukost.

Jag har även ringt lille Moffe idag och beställt en myskväll hos han och det blir antagligen film, mat och övernattning där. Vi hade väldigt svårt för att bestämma oss vad vi skulle äta för ingen av oss ville komma på något, men vi får se vad det blir..det är ju trost allt lördag och det betyder god lördagsmat.

Och idag är det tio dagar kvar till min födelsedag, bara så alla vet, ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0