En lila Mikaela



Äntligen! nu har jag bestämt vad jag ska göra med mitt hår för jag klarar inte av att ha det så jag har nu..

På fredag om jag kan och har tid ska jag färga det lila, jag har alltid vela prova men aldrig vågat men nu ska det bli av. Jag kommer bara ha det lila i ett par veckor sen färgar jag det mörkt, jätte mörkt brunt nästan svart. För det är vad jag vill ha till slut och då kan jag äntligen trivas i det och ha en naturlig fin hårfärg.

Innan den 15 mars då Jennie och jag ska vara "model för en dag" som för övrigt ska bli riktigt kul och jag längtar redan som fan. Ja, då måste jag ha brunt hår för jag vill se lite "naturlig" ut eftersom jag kommer ha det minnet för livet. Jag vill också försöka se lite bra ut och då passar det bättre så.



Men nu ska jag gosa ner mig i min soffa och titta på trollkarlens hemligheter, de låter faktiskt intressant och jag kanske kan lära mig något trick jag kan använda mig av sen, eller inte..jag kommer ändå inte våga.

Sen blir det lite plugg innan jag somnar. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jennie

du kommer bli jätte fin i lila hår gumman :)

2009-01-11 @ 22:33:59
URL: http://jenipeni.blogg.se/
Postat av: susan

riktit snyggt och modigt med lila! =)



Jag är sjjuk :(



kram

2009-01-12 @ 15:50:40
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: J0sse.

tror detta blir snyggt din tolle

2009-01-12 @ 21:40:39
URL: http://j0sssse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0