Caroline

Jag saknar dig så mycket, jag förstår inte varför detta skulle hända just dig. Fast vi bara känt varanda i ett halvår har vi kommit varanda mycket nära. Du är en riktigt bra vän och du är alltid glad. Jag förstår inte hur du kan va det, :O men det är underbart skönt och jag blir alltid på bättre humör om jag är sur eller bara på dåligt humör när jag ser dig och ditt vackra snea smile som jag avgudar, jag vill också ha det.

När du vaknar och mår bättre ska vi ha så kul tillsammans som vi brukar ha på alla våra tjejkvällar och skolan, ja överallt..alltid.

Men vi ses snart igen och jag har som vanligt mycket jag vill säga till dig och jag vet att du hör allt. När jag var hos dig sist kändes det riktigt bra, det känndes som om du var helt närvarande bara att du inte kunde prata. Allt känndes mycket bättre och jag hoppas också att det känns bättre för dig. Jag vet att du klarar detta och jag tror på dig. Du är underbar Caroline och jag älskar dig, jag kommer alltid finnas vid din sida, <3



Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Nej jag var absolut inte ironisk, jag älskar piercingar trots att jag bara har hål i näsan själv ;)



/ En tjej i storstan

2009-01-05 @ 23:02:37
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: Linnéa

sv: Din blogg är ju fin som den är och om jag skulle börja fiffla med den så blir du nog bara besviken. Men visst, vill du det så kan jag göra det :)

2009-01-05 @ 23:33:12
URL: http://linneeaj.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Söt bild :)

2009-01-06 @ 22:42:36
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0