Caroline

Idag är det fredag, ääntligen helg! Skolan var som vanligt, trååkig..och de gjorde inte det bättre av att jag glömde idrottskläder så jag fick sitta själv på torget en halv timme. Efter skolan tog jag, Jennie och Maria tåget in till helsingborg och när vi kom in gick vi och käkade, dem på donken och jag på graffiti som det brukar bli när vi åker in där. Sen tog vi bussen upp till sjukhuset för vi va alldelse för lata för att gå upp för den låånga backen. Och där fick vi träffa vår lilla äskling, det känns alltid så bra att se henne och jag kunnat hade jag varit hos henne dygnet runt. Eller kanske inte, hon hade bara tröttnat på mig till slut, ;) hehe.

Men idag var det en helt annan känsla än vad jag haft tidigare. Både bra och dåligt! Det kändes både helt underbart och sorgset. Det var första gången idag sedan första gången jag såg dig ligga där som jag verkligen inte kunde hålla tillbaka tårarna. Men det känns så hemskt att se dig när så när jag vet att du har ont, jag vet att det är jobbigt för dig men du klarar det älskling. Men jag blev riktigt glad när jag satt i stolen en bit längre bort från Caroline när jag skrev i henne bok, och den känslan kommer finnas länge inom mig kan jag säga, <3 och jag vill verkligen att du ska vakna nu sötnos, jag tror på dig och jag är så himla glad för dina framsteg, jag älskar dig min lille snesmilare, <3

Vi blev att vi satt hon Caroline ett par timmar idag, sen gick vi och hälsade på Micke. Det kändes bra att se dig, det går framåt och vi tror på dig. Snart kommer både du och Carrogumman tillbaka till oss och då får vi se till att fixa de där "tjejkvällarna" igen, ;) ni är så himla gulliga båda två, <3

Sen åkte vi hem, och på väg hem från stationen gick en gubbe framför mig och han sjöng, ja..inte bara så där tyst för sig själv så att man tror att ingen hör för det här var höögt, dåligt och på nått konstigt språk. Alltså ville han nog att jag skulle höra för han kollade bak och såg på mig, men jag blev rädd så jag fick ta en annan väg..okej, det blev en omväg men han var läskig. När jag sedan kom hem hade mamma maten klar och vi åt en riktig god fredagsmat, potatismos och falukorv. Riktigt gott, :) Sedan satt jag mig på datan och läste en massa bloggar (som vanligt). Och nu sitter jag och kollar på Benknäckargänget och sen blir det nog en till film med mamma innan det är dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0