Beethoven?

Nu har jag precis kommit upp från nedervåningen. Jag har suttit helt ensam där nere i mörkret och ätit fil medans mamma var här uppe och dammsuga..jag tyckte det var för mycket oväsen så jag gick ner istället och tog en pause från datan, okej de blev 15min, men det är alltid nått. Men det blev inte så värst stillsamt ändå för det är någon som spelar på ett jävla piano i vår trappa eller någon annanstans runt omkring, jag hör det iallafall och det är riktigt störigt och den spelar inte precis som beethoven.

Annars händer ingenting idag mer än att jag måste plugga, jag ska skriva ett "arbete" eller vad det är, inom turismen. Och jag hatar verkligen turism, jag är så glad att jag slipper det i 2:an eftersom jag valt handel och inte turism.

Och jag är jätte trött nu..trots att jag försov mig i morse, eller rättar sagt jag trodde vi började senare men vi har fått nya schema denna veckan och då har jag ingen sovmorgon på tisdagar, plus att vi går läängre..en hel timme. Men som tur var fick vi sluta en timme tidigare idag, vilket var ganska skönt. Men det gör bara att jag sitter hemma och håller på att somna hela tiden..och jag får inte sova nu..ja, skolan gör mig bara tröttare och tröttare. Om bara Carro hade varit i skolan och piggat upp oss alla, ja då kanske jag inte hade varit så trött nu? Men hon kommer tillbaka snart, det ska du carro för du kan inte fatta hur mycket jag saknar dig, jag tänker på dig hela tiden, dag som natt och jag vill bara att du ska må bra nu, och vaaakna..jag vill se ditt smile älskling, det får mig på så bra humör för det är helt underbart. Du är bäst sötnos så kämpa, vi tror på dig..och jag älskar dig Caroline, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0