2008

2008 var under sep-nov den bästa tiden på länge.

Jag minns inte så mycket om vad som hände innan sommaren eller under sommaren. Men jag minns allt från och med att jag började handel på gymnasiet i klippan. Det har varit så underbart bra och jag fick två helt underbara bästa vänner. Två gullegrisar från Perstorp. Innan var perstorp inget ställe jag brukade vara i men det har ändrats helt och hållet. Och jag älskar er, Jennie & Caroline ni är två helt underbara personer och ni kommer alltid finnas i mitt hjärta så länge som ni vill, ;)

Och därför gör så ont när jag tänker på vad som hände den 11 dec och det ändå jag tänker på hela tiden är dig Caroline, du måste bli bättre snart, jag älskar dig. Mina tankarna om dig kommer alltid upp och det kommer dem fortsatta att göra, jag tror verkligen på dig sötnos, <3

Men jag får ju inte glömma mean girls, vi sex håller ihop så gott som det går i skolan. Inte precis på samma sätt på fritiden utan det fattas alltid någon. Men jag gillar er för de. Fast nu är vi inte ett helt gäng längre och det kommer vi inte bli på ett väldigt långt tag heller och det svider bara jag tänker på de. Men så fort allt har blivit bättre kommer vi regera igen, ;)

Redan andra dagen i skolan började vänskapen mellan de tre bästa, vi har hållt ihop varenda jävla dag och det är jag riktigt glad för och ni har förendrat mitt liv helt och hållet till det bättre.

Men det är inte allt som har hänt, jag har också fått två helt underbara katter. Lotus och Zoya, jag fattar inte varför jag är så galen i djur när varken min mamma eller pappa är det men jag är så glad för det och dem gör mig så lycklig för utan dem hade det kännts helt konstigt. Jag måste alltid ha en katt hos mig, jag känner mig bara mycket lyckligare då. Man kan ju tänka, det är bara några katter :S men det är inte det för mig, för jag älskar dem och de är som mina små bebisar. Det hade inte suttit fel med en hund heller, men det kommer jag aldrig få ha så länge jag bor hemma. men jag har pratat med mamma och vi kanske får ha hennes och Anders två hundar någon gång i månaden hos oss.

Jag har även tatuerat mig tre hela gånger i år och jag är riktigt glad för att jag har fått det av min mamma. Hon gillar det inte helt och hållet men jag älskar det. Det finns många som tycker det är fult men det gör inget för mig, för jag ska ha fler. Och bara för man har något för evigt på kroppen är man exakt samma person och det ändrar ingenting så sluta med en massa fördommar. Det gillar jag inte men det är väll sånt man får ta.

Jag tycker även att jag har ändrats lite så jag inte ser lika dan ut alltid utan att man kan ändra något lite och inte se likadan ut i 3 år. Kanske inte så mycket, men något finns det alltid, håret är ju lättast så nästa nyår kommer jag va blond.  Det gillas ju inte av alla men man får se ut som man vill så det gör inte mig något. Jag gillar det för jag är samma snälla söta rara flicka för de väll ?

Men nu orkar jag inte skriva mer. Jag tycker detta kan räcka. Mycket har hänt men allt kan man inte skriva ner. Men jag har haft ett bra år. Fast jag hoppas ändå 2009 kan slå 2008. Jag har så klart också ett nyårslöfte om jag nu klarar att hålla det. Jag ska inte äta onyttligheter mer och om jag klarar det får jag en mycket fin belöning av min älskade mamma, <3




September 2008


Oktober 2008


November 2008


December 2008

Jag trivs så jävla bra i mitt korta hår fast jag kan sakna det långa ibland. Fast det växer ut och bli snart långt igen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

du var ju skit snygg i det korta, röda håret. :) riktigt fint!

2009-01-03 @ 12:01:21
URL: http://gustavvsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0