Tjejerna








Bilder sen en av alla våra tjejkvällar, <3


Idag efter skolan åkte jag, Jennie, Sandra och Maria till vår lilla flicka. Det känns alltid lika bra att vara där, jag blir så glad av att se gullungen. Men idag sov hon väldigt mycket, jag kan förstå att hon är så trött. Jag och Jennie masserade hennes händer och Sandra och Maria fick massera hennes fötter, ;) så nu vet hon vad som väntar henne sen. Sen när vi skulle säga hejdå för vi skulle gå vaknade hon och blev väldigt ledsen, jag gillar verkligen inte när jag får den minen mot mig. Jag blir så ledsen, jag vill att du ska vara glad hjärtat men jag vet att allt är svårt för dig, <3 Jag älskar dig så himla mycket, du är så stark och jag vet att du klarar detta, <3

Kommentarer
Postat av: maria

jag älskar er bajsungar <3

2009-02-04 @ 21:21:30
URL: http://mariaakarlsson.blogg.se/
Postat av: maria

jag älskar er bajsungar <3

2009-02-04 @ 21:23:38
URL: http://mariaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0