Mini kalas

Nu sitter jag i min säng/soffa och tittar på One tree hill, ääntligen har det börjat igen. Sen börjar också Gossip girl idag så nu kommer jag sitta bänkad framför tv:en ett bra tag. Efter tv tittandet måste jag plugga, iallafall lite för annars kommer provet vi ska ha på tisdag inte alls gå bra för mig och det vill jag.




Imorse gick jag upp vid halv elva för då kom mamma hem med nybakade bullar, hon är så duktig och går och handlar så vi kan få mumsig frukost, det är ju ändå helg och då ska man få ha det. Efter frukosten städadade jag upp på mitt rum, klädde på mig, sminkade mig och plattade håret (och det var på tiden) haha, ;) sen kom mormor, moster och ulfen vid ett. Jag skulle ha ett "litet" kalas för mig eftersom jag fyller år på tisdag och litet kan man ju lugnt säga att det är med vår släkt, men alla kan inte ha en släkt på femtio pers, ;)

Vi hade en trevlig dag med god mat. Det blev kyckling, kroketter och bearnaise till middag, ananaspaj och kladdkaka till efterrätt..mums. Eftersom det var mig vi skulle fira fick ju jag bestämma allt, ;) och sen fick jag även presenter så tacktacktack, :)



Kommentarer
Postat av: jennie

plattat håret? vafan ;)

2009-02-09 @ 07:22:59
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0