Ingen skola & äntligen lov

Imorgon är vi leediga, vi fick en extra dag ledigt och det känns väldigt skönt tycker jag. Sen börjar vårt sportlov nästa vecka och då ska jag åka till min syster i Norge, :) jag åker redan 06.30 på lördag från helsingborg och därför måste jag sova ut ordentligt imorgon så jag orkar med lördagen.

Imorgon ska jag, Jennie, Maria och Evelina åka in till vår lilla älskling. Jag måste träffa henne nu innan jag åker för sen kommer jag inte hem fråns på torsdag och då är det bara tre dagar kvar på lovet men jag ska försöka åka in till henne då med för jag saknar henne så himla mycket, :/ men jag blir så glad bara jag får se dig gumman och dina framsteg gör mig så lycklig, bara fortsätt kämpa sötnos, <3




Nu ligger jag i min säng och tittar på en massa vänner avsnitt och myser med Aska som alltid vid denna tiden, ;) och jag är givetvis till det minsta trött efter min lilla tupplur innan idag, trååkigt..men jag ska ändå lägga öven en hel del bilder på mitt usb-minne för medans jag är i Norge ska mamma lämna in min dator så den kan omformateras och det behövs verkligen. Men allt kommer försvinna och jag har en massa lösenord sparade på datan nu som jag inte kan. Jag har bara sparat dem, smart gjort men väldigt osmart vid sånna här tillfälle. Fast jag hoppas det löser sig ändå. Men det viktigaste är ändå alla mina bilder jag har på datan. Jag inte kan låta alla förvinna utan allt ska sparas, men det kommer ta väldigt långt tid att lägga över alla bilder för det är vääldigt många jag har. Men eftersom jag inte kan sova kan jag passa på att göra det nu.

Men just nu har jag väldigt roligt åt Askas huvud, :) haha. Mamma tycker bara jag är knäpp och taskig när jag skrattar samtidigt som jag håller bort all päls på hennes huvud så hon ser ut som en siames katt. Men de är det ändå jag kan ha kul åt just nu så det duger för mig, ;)

Godnatt så länge!



Jag som rödhårig och min lilla älskling, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0