Banhof med tjejerna

Igår; Jennie kom till mig vid fem och då satt vi mest och snackade, sen kom Maria och Sandra hit vid halv sex och då hade jag gjort varma mackor till oss så vi fick i oss lite mat innan Banhof. Sen efter maten började alla fixa och göra vid sig för det hade ingen orkat göra, hehe inte ens jag orkade men det blev av till sist, :) och Sandra lockade mitt hår, fast jag hade "råkat" platta det innan så alla lockar försvann direkt och det tog väldigt lååång tid för hon fick göra om alla lockar typ tre gånger, hehe..och jag ville bara att det skulle vara klart hela tiden. Men hon var så duktig som orkade göra det, men man får passa på när man får chansen att bli fixad av en frisör, hehe.

Sen kom Evelina vid sex fast hon försvann direkt för hon skulle också göra vid sig. Men vid sju var alla fixade och klara och då kom Majs också. Och då satt vi mest och snackade, drack och hade kul, :) Sen gick vi till Emma vid halv nio fast det blev inte så länge vi var där för sen skulle vi gå till stationen så vi skulle hinna med bussen. Denna gången gick det betydligt bättre än förra gången för alla, :) haha.

Men när vi sen kom in på Banhof upptäckte jag att jag fastnade i alla männsikor som gick förbi mig. Och det var skit jobbigt, jääävla klänning...Den kommer aldrig komma på mig igen vid sånna här tillfällen kan jag säga. Men det var så kul att dansa sig i den för allt rörde sig, ;) haha. Men alla dem som fastnade i min klänning var inte lika jobbiga, för det var en kille som var skit trög och han luktade riktigt mycket svett och han försökte inte ta loss mig utan bara höll där klänningen hade fastnat. Men jag fick skit mycket panik och skrev på, ja..dem som var där med mig..att dem skulle hjälpa mig NUUU. Jag ville bara bort. Efter de tänkte jag inte på annat än att folk skulle fastna i mig och jag blev irriterad och gick och satt mig någon annan stans. Och där var skit mycket folk så jag kunde inte heller gå någon stans för då fastnade jag bara i någon, haha..sicket problem jag hade. Men att fastna i elva pers är inte så kul som det låter för vissa var inte alls hjälpsamma utan de bara gick iväg men jag kunde inte gå utan allt drogs iväg så jag fick dra mig till personen utan att titta den i ögonen för det var ännu pinsammare, haha..så jag vet inte om jag drog till mig en riktig snygging, ;) fast alla var inte pinsamma att fastna i och en tjej bara skrattade och hjälpte mig.

Men jag hade ändå kul vid en del tillfälle, och vissa saker kommer jag aldrig att glömma, :)

Så tack för kvällen tjejer fast jag var borta ett bra tag så är det alltid lika kul att träffa er, men nästa gång ska jag ha en "normal" klänning, ;)














Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah asså vi va skit flottiga på den bilden på dig o mig miks...

2009-02-28 @ 16:23:56
Postat av: jenipeni

vi hade kul iallafall, men bahnhof va lite segt. men annars :D

2009-02-28 @ 16:48:34
URL: http://jenipeni.blogg.se/
Postat av: Maria

nästa gång ska bli perfekt, men vi hade lite kul iaf :) <3

2009-03-03 @ 10:20:58
URL: http://mariaakarlsson.blogg.se/
Postat av: var har du köpt den fina klänningen?:P

2009-03-06 @ 19:44:51
Postat av: Anonym

Sv: På HM :P

2009-03-06 @ 23:29:42
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, så mycket:)

2009-03-07 @ 10:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0