Film, mys och melodifestivalen

Idag blev det en lång sovmorgon för mig. Jag vaknade vid halv ett och sen dess har jag bara legat där nere på soffan och tittat på tv. Det blev Grey´s anatomy och Gossip girl så nu har jag bara tre pogram kvar, men det är så skönt när man spelat in för då slipper man alla långa och tråkiga reklamer som man redan sett ett x antal gånger, ;)

Nu ligger jag i sängen och gottar mig och antagligen kommer jag göra det resten av kvällen också. Men jag måste till pappa ikväll för att hämta Patrick 1,5. Jag vill så gärna se den filmen, den verkar riktigt bra och jag älskar Gustav Skarsgård så då måste den va bra, :) Sen är det ju också melodifestivalen i kväll och det måste jag se, jag har gjort det sen jag var bebis och jag ska göra det tills jag är så gammal så jag somnar innan det börjar, ;) haha.

Och jag måste bara säga att min data är nästan perfekt nu, den hänger aldrig sig och hur skönt är inte det liksom, :) men jag får se hur länge det varar. Fast en sak har blivit katastrof. Jag bytte till xp från vista för det är betydligt bättre och han som omformatera den sa att det var bäst att jag gjorde det så då fick det blir så. Meeen det har blivit helt konstigt och annorlunda bland mina bilder och det gillar jag verkligen inte så antagligen får jag byta till vista igen och jag vill inte lämna in den igen. Men jag får se hur det blir med det.




Jag uppdaterar om dem tre sista dagarna i Norge lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0