Torsdagen

I torsdags sov jag läänge. Emma jobbade till halv två så då kunde jag passa på att sova lite extra länge. Jag vaknade vid ett tiden och då hoppade jag in i duschen sen var jag fixad och klar tills Emma var hemma, och då körde vi ut för Emma skulle köra ut en blomma. Efter det körde vi till ett fik där vi tog en liten fika tillsammans, mums, :) 

Efter det körde vi hem och då blev det packning för min del. Fast det var ganska svårt att få plats med allt, jag är väldigt dålig på att packa "bra" men det gick till slut och jag fick ner allt, och än så länge har jag inte upptäckt att jag glömt något. Efter jag var klar med packningen lagade Emma en god middag till oss. Det blev kycklingsnitzel, potatismos och lingon.

Sen åkte vi hem till Isabelle och vi hyrde med oss en film, Turn it up, det var en dansfilm och jag älskar sånna typer av filmer och denna var lika bra som jag trodde att den skulle va. När vi kom till henne började hon med att klippa och färga Emmas hår och det blev väldigt bra tyckte jag, :) men hon tyckte att håret blev för kort men så blir det när det är slitet. När de sen var klara klippte hon min lugg så nu har jag det som jag hade det innan, sidolugg fast utan bena. Efter allt klippande satt vi oss framför tv:en och tittade på filmen och när den sen var klar skulle Emma bevisa att hon var stark så hon och Isabelle satt igång med armbrytning och gissa vem som vann, jooo Emma så klart, haha. Men jag vågade inte förlora så det blev ingen armbrytning för min del. Sen efter ett tag började dem helt plötsligt med gympa, alla olika sorters övningar, men jag hoppade även över de och sa att jag var för ung för sånt, :) haha. Sen blev klockan ganska mycket så jag och Emma begav oss hemåt och då blev det sängen ganska direkt.

Men jag har haft en trevlig vecka och jag hoppas jag åker ner där snart igen, :)





Och sen avslutar jag med några bilder från veckan, :)


Nicoline leker lite, :)


Vacker krona, hello kitty :) wiiihi


Awe, vad snäll Nicoline var, :)


En ganska trött Isetta, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0