Torsdag

Idag är det torsdag vilket innebär en låång skoldag. Det är verkligen jobbigt och påfrestande för min mage som inte klarar dem dagarna och min "medicin" eller vad det nu ska föreställa har inte hjälpt överhuvetaget än så det är lite surt, :( Men jag stod dock ut ännu en dag eftersom jag har så underbara vänner fast det känns så tråkigt och konstigt utan lilla Carro gumman, men hon går inte ur tankarna, <3

Sen jag kom hem från skolan har jag inte gjort ett skit eftersom det är en läxfri dag och det behöver jag verkligen. Jag blir så himla trött på alla prov och läxor, varför kan man inte bara få slippa det så man kan spendera sin tid på annat? Ja..ibland blir jag så trött på allt som har med det att göra, eller egentligen alltid.

Om en timme börjar dansen så jag får snart se till att sätta på träningskläderna och kila iväg. När jag sen kommer hem skulle mamma ha maten klar, hon är så duktig och snäll, :) jag hoppas det blir något gott iallafall, eller nej vi skulle äta omelett..inte det godaste som finns precis men det får funka. Men nu ska jag sätta igång att läsa bloggar och kolla igenom alla mina bilder för jag behöver verkligen rensa igen, jag får se om jag hinner annars får jag fortsätta när jag kommer hem. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0