Torsdag

Imorse när jag kom till skolan fick vi besked att vi inte skulle ha någon bild, så vi fick sitta i två timmar och inte göra någonting. Men som tu var hade jag sällskap, :) Fast Jennie den rackaren var inte i skolan i dag och det var så tråkigt för jag saknade henne jätte mycket, utan både Jennie och Carro känns det som jag är helt ensam men det är jag egentligen inte för jag har mina andra underbara vänner, men eftersom dem är mina bästa vill jag ha båda två vid mig så vi kan skojja och ha kul. Men det kommer snart bli så igen får jag hoppas, :)

Haha, och en rolig sak som hände idag som jag upptäckte när vi hade en handelslektion var att jag hade glömt att ta mascara på överfransarna på mitt ena öga. Det såg lite roligt ut eftersom jag hade på båda underfransarna och på det ena överfransarna på det ena ögat. Men som tur var la man inte märke till det eftersom jag har lång lugg, så nu vet jag vad det är bra för, hehe.

Vi hade också engelska provet idag och jag tror faktiskt att det gick bra. Jag var jätte nervös innan vi skulle göra det för jag kunde nästan ingenting men det var egentligen inte jätte svårt, eller jo kanske..men jag kommer iallafall inte få IG som jag trodde, :) eller det hoppas jag inte.


Och eftersom det är torsdag går vi enda till fyra så när jag kom hem var jag jätte trött så jag la mig på soffan direkt och somnade. Fast när mamma kom hem bara pratade hon med mig hela tiden och sen började hon att damsuga så då fick jag inte sova mer. Så jag gick istället upp ett tag och läste alla bloggar jag läser, för jag tycker det är kul eller åtminstonde vissa men en del kan jag inte sluta läsa för jag är beroende, haha.

Sen begav jag mig till dansen och när jag var klar kom mamma och hämtade mig så körde vi till ICA Maxi och handlade en massa mat som jag ska ha hemma nu när mamma åker iväg. Hon åker redan i morgon natt när jag är på Banhof, :) Men det ska bli skönt att vara själv ett tag, fast helt själv kommer jag väll inte vara eftersom tjejerna ska komma nån dag, vi ska ha pyjamasparty, wiiihi, :) hahah.

Men nu ska jag försöka sova så jag är pigg tills i morgon, :) det kommer nog inte gå så bra eftersom jag redan har sovit idag, men jag ska iallafall försöka, :) Godnatt!



Nu ska jag mysa med Herr björn, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0