Torsdag

Idag har det varit en riktigt jobbig dag i skolan. För det första gick vi länge (som vi gör varje torsdag) och för det andra hade jag så j.vla ont i min mage. Okej, det är inget ovanligt för mig..men det gjorde extra ont i dag. Fast som vanligt gick det över när jag kom hem. Och jag blir så arg när jag tänker på det, för inget hjälper. Jag har verkligen provat massa saker, fast det värsta var när jag skulle dricka den skit äckliga dricka i tio dagar..och hjälpte de? Neeej..Jag orkar inte gå runder i skolan varje dag med denna smärtan, jag kan varken koncentrera mig eller va på bra humör, men det är faktiskt inte så konstigt för det är inget man precis blir glad över och det blir bara värre och värre för varje dag tycker jag..men igår konstigt nog mådde magen prima, riktigt skönt..så borde det vara varje dag för då hade jag varit glad dygnet runt och det hade varit niiice, ;)

Sen när jag kom hem från skolan gick jag och la mig i soffan idag igen. Jag måste bara säga att det är så j.vla skönt att sova några timmar på dagen. Om man jämför med nattsömnen är det typ hundra gånger så skönt, så jag tror nogg att jag ska byta lite på mina sovtimmar, sova om dagen och vara vaken om natten, :) Det hade varit så himla skönt men jag tror nog inte att mamma hade låtit mig göra det, hon hade bara skrikit och gapat så jag inte hade kunnat sova. Så jag får nog ändå ta och skita i det och försöka undvika mina extra sovtimmar om dagarna och nöja mig med nattsömnen.

Efter min lilla tupplur bytte jag om till träningskläderna och gick till dansen. När jag sen kom hem igen la jag mig i sängen och där har jag legat sen dess, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0