Tisdag

Jag kom hem från skolan för ett tag sen och nu ligger jag i min säng och tittar på vänner. Jag har bara tre säsonger kvar sen är dem slut, men men..då får jag hitta nått annat jag kan se efter skolan för alla tv pogram är så tråkiga om dagarna. Men om en timme kommer mamma hem från jobbet och då ska vi köra hem till pappa för att hämta Patrick 1,5 så jag äntligen kan se den, för pappa ringde igår och sa att den hade kommit, :)

Idag i skolan gick jag, Jennie, Maria, Sandra, Maj och Rebecca till pizzarian och käkade pizza, eller jag och Sandra käkade god kycklingsallad, :) och det var betydligt godare än vår hemska skolmat. Men vi hade iallafall en väldigt trevlig middag, :)




Caroline, jag saknar dig så himla mycket. Jag vill ha dig i skolan nuuu gumman, det är så tomt utan dig och jag vill se ditt vackra snea smile, :) Men snälla sötnos, fortsätt kämpa och fortsätt med dina framsteg. Du är en riktig kämpe och jag kommer alltid finnas vid din sida, <3



Vår första tjejkväll, en dag jag alltid kommer minnas, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0