Tisdag

Idag har det varit som vilken annan tisdag som helst. Först skolan, men jag kom hem i tid för det blev ingen sista lektion så det var väldigt skönt. Sen när jag kom hem la jag mig i soffan och vilade tills mamma kom hem för då fick jag inte ligga där mer. Då fick jag istället börja med maten. Spagetti och köttfärssås, mmm..:) och till det blev det en film och nu sitter jag här och latar mig samtidigt som jag gör läxan. Tradigt..men snart kommer top model och då får jag ta en liten pause, eller rättare sagt en lång pause för efter top model blir det så klart andra avenyn. Annars kommer min dag inte bestå av så mycket mer, eller joo..duschen och sängen!

Imorgon efter skolan åker jag, Jennie, Maria och Sandra in till vår lilla älskling. Det är så skönt att komma dit och jag blir så glad av att träffa dig sötnos, <3 Jag hoppas att du är vaken hela tiden i morgon med och att du inte blir arg och ledsen för jag mår så dåligt av att se dig så, men jag ska berätta saker som kommer göra dig sig glad snäckan, ;) Jag älskar dig Caroline, <3


Och grattis till syster som fyller 24 år idag vilket betyder att det är min
födelsedag om en vecka, :) Men vi ses den fjortonde, det ska bli så kul, länge sen man hälsade på i Mysen, ;) Men 6,5 timme på bussen, det kommer bli låångtråkigt och det är alla hjärtans dag och allt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0