Söta, snygga och gulliga peter pan

Nu sitter mamma och jag i min säng och tittar på Peter pan. Han är så himla söt så jag kan inte sluta titta på han, tänk om alla killar kunde se ut så, ;) de hade varit nått. Men jag får nöja mig med att titta på honom. Det var egentligen meningen att vi skulle se the dark night eftersom vi såg batman begins innan och det är roligare om man kan se dem efter varandra så att man inte glömmer något för då fattar jag inte något, haha. Men den varade alldelses för länge så vi orkade inte titta på den så det får bli någon gång i veckan i stället.

Det har varit ännu en slappedag för mig idag fast denna gången med mamma. Tänk vad skönt det är med föräldrar som vill göra sånt med sina barn, och barn som inte vill göra sånt går miste om något. Jag kan säga att man kommer ångra sig sen när det är för sent. Men men, tur att jag kan tänka smart, ;)

Jag måste bara säga att min mobil funkar, :) jag satt i mitt sim-kort idag igen för att kolla så den verkligen inte fungerade och då gick den helt plötsligt, konstigt! Men den kanske är torkad och bra nu efter två dagar. Jag blev glad iallafall så jag slipper ha den gamla dåliga telefonen som jag fick använda igår.

Och till en helt annan sak, idag när jag skulle dricka det äckliga som jag måste ta nu i sex dagar till kom jag på något som gör att det inte smakar lika äckligt. Om jag håller för näsan när jag dricker det och ca fem minuter till samtidigt som jag dricker vatten får jag inte den äckliga eftersmaken. Så nu är jag ännu gladare, skitet som hände mig i fredags har vänt om till något bra nu, :) ääntligen!


Jag älskar dig, <3




Caroline, du är så himla saknad och det gör hemskt ont att jag inte kunnat komma till dig på ett tag men det ska jag ta igen, du blir inte av med mig sötnos, ;) Jennie och jag ska se till att komma ett antal gånger nu i veckan. Men det är så svårt för vi har så mycket prov och skit men du är viktigare kan jag lova, jag älskar dig och jag vill bara du ska vakna och komma tillbaka nuu, men fortsätt med dina framsteg gumman så jag kan få den underbara känslan. Du betyder så mycket Carro och det vet du men det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva det. Men du är en av mina bästa vänner och det säger mycket för mig, <33


Jag älskar dig söötnos, <3

Kommentarer
Postat av: IRMA ~ FOTOBLOGG -

Snygg blogg!

2009-02-07 @ 13:02:15
URL: http://liiilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0