Sööndag

Nu sitter jag hemma hos Moffe. Han väckte mig klockan elva för han hade varit och köpt nybakade bullar som vi skulle ha till frukosten. Det var ganska tidigt efter det är söndag, jaa..denna helgen har det inte blivit någon riktig sovmorgon. Men jag ska inte klaga, istället får jag hoppas på att jag somnar lättare i kväll.

Efter frukosten satt jag och tittade lite på gamla kort jag hade på hans data och ojoj..där var många som jag inte sett på läldigt länge. Jag kan visa några här, men inte alla kan jag säga, ;)


2006-12-26, jag och Corre åkte till väla på mellandagsrean
Och jag hade svart hår..ush


2006-12-31, nyårsfirande i vejby med Corre oh Anna
Jag hade precis klippt av mitt långa hår, :(



2007-03-24, denna dagen kommer va ett minne för livet. Jag och Corre satt
och vänta på bussen tre på natten, ja..och sen äger jag inte mer



2007-03-24, denna dagen kommer va ett minne för livet. Jag och Corre satt
och vänta på bussen tre på natten, ja..och sen säger jag inte mer



2007-04-30, majbål med Corre och Becca
Och jag hade vääldigt lång lugg om man säger så, :P



2007-04-30, malbål med Corre och Becca
Så små vi ser ut att va, :P



2007-05-19, mamma och jag på mormors 70 års fest



2007-07-05, jag, Corre och Becca hade en liten inflyttningsfest hos mig 
när mamma och jag hade flyttat till vår lägenhet



2007-07-27, jag och Corre på helsingborsfestivalen
Haha, jag säger inget om min lugg, ;)



2007-09-29, jag, Becca och Corre hemma hos min innan ekebo



2007-09-29, jag, Becca och Corre hemma hos mig innan ekebo



2007-09-29, jag, Becca och Corre hemma hos mig innan ekebo
Och det var mitt absolut sista ekebo, :)



2007-10-19, 9:orna fixade ett disco till lågstadie och mellanstadie eleverna
Becca och jag med två gulliga små pojkar som gillade discot, ;)



2007-10-19, 9:orna fixade ett disco till lågstadie och mellanstadie elerverna
Jag, Mina och Conne var så duktiga vid inträdet, ;)



2007-10-19, 9:orna fixade ett disco till lågstadie och mellanstadie eleverna
Och jag tuggar tuggumi som vanligt, :P


Och det får räcka med bilder, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0