Söndagen

I söndags åkte jag, Emma, Nicoline, Isabelle och Jesper (Isabelles son) till busfabriken och lekte, :) Det var kul att leka av sig lite, haha. Fast det var mest Nicoline och Jesper som lekte men lite blev det för oss också. Vi blev till och med av med dem två små busfröna. Vi satt och åt och så gick dem i väg för att leka och efter några minuter gick jag efter dem för jag ville också leka lite, men då hittade jag inte dem så jag fick gå tillbaka till Emma och Isabelle så fick dem gå och leta. Men dem hittades till slut som tur var, haha. Dem ville ju ha kul så inte konstigt att dem försvann, nej..men dem lekte bara utan att tänka på att vi letade efter dem.

Efter ett par timmar åkte vi hem och där blev det mest tv tittande sen sängen.


Jag och Nicoline åker, kul var det minsann, :)


Och här var det färdigåkt, :P


Här ser det ju nästan ut som om Jesper anfaller Nicoline, :P


Det var meningen att alla barnen skulle fottas med herr dinosarie men de
bara förvann så det blev bara jag kvar, :P


Men Nicoline kom ändå med när hon mumsa i sig sin klubba, :) fast hon hatar
när man fottar henne, tyvärr, :P



Jesper mumsa också på en klubba, men han va lite gladare när man
fottade han, :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0