Onsdagen

Jag och Ida gick upp väldigt tidigt för vi skulle ta tåget från Oslo redan klockan tolv.
Vi fixade oss och tog taxi och tåg till Oslo och när vi väl var framme på stationen gick vi inom subway för att köpa oss en baguette som vi kunde ha på tågresan hemåt. Men när jag satt mig på tåget (vi tog inte samma, för hon skulle hem till dig och jag till Emma) upptäckte jag att jag hade fått Idas baguette. Men jag var hungrig så jag var tvungen att äta den ändå, fast där var en massa saker på den som jag verkligen inte gillar, blää..dressing, salt, peppar, vit sallad och något konstigt pålägg men jag försökte stå ut.

När jag sen var framme i Mysen (där Emma bor) mötte Emma och Nicoline upp mig. Vi åkte till något fikarställe för Emma skulle träffa en kompis där. Och jag har tänkt på att alla Emmas kompisar har nog barn, alla jag träffade iallafall och det är ändå ganska coolt, haha. Men sen när vi fikat åkte vi hem till Emma ett litet tag innan vi sen skulle åka till Karlstad för att lämna Nicoline till sin pappa för vi skulle möta han där på Max, :) Resan dit tog tre timmar, sen var vi ungefär på max i en timme och käka och lämnade Nicoline till sin pappa och jag har inte träffat han innan så nu fick jag äntligen göra det och han var väll trevlig, :) fast hans dialekt var inte den finaste, stockholmska, haha..han bor i stockholm så kanske därför han snackar så, :P sen körde jag och Emma själva hem och det tog tre timmar det också fast vi hade gottis och musik som gjorde att tiden gick lite snabbare.

När vi sen var hemma var klockan tio så resan hade tagit sju timmar med allt, men det är jag ju van vid nu vid detta laget, haha. Vi satt oss för att titta på Wanted när vi kom hem och den var riktigt bra, :) och sen var det dags för sängen.




Här fikades det,


Och här fikades det också, fast Nicoline hade myror i byxorna så hon sprang runder, :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0