Onsdag

Idag i skolan hade vi simning på idrotten och det är riktigt jobbigt och tråkigt att simma. Fast simhallen har blivit väldigt fin nu efter renoveringen. Men iallafall, vi skulle simma en massa längder under vatten och det kan verkligen inte jag, jag får panik när jag kommer under vatten så jag och ingen annan fick simma helt vanligt medans alla andra simma så fint så. Men Gunilla (idrottsläraren) tyckte att jag simma jätte bra, det ända som fattades var huvudet under vattnet men tänk om jag hade kunnat det ? ;) Då hade jag varit mycket duktig. Men vi ska ha simning fyra gånger till tror jag att det var och kanske på den tiden kan jag lära mig att vara under vatten, vem vet, ;)

Efter simningen slutade vi för dagen. När jag sen kom hem la jag mig på soffan och tittade på top model och andra avenyn från igår för jag spelade in det eftersom jag fyllde år och då hade jag inte tid att se några tv progam, haha. Sen ringde mamma och väckte mig när hon hade slutat jobbet för att säga att jag skulle gå ner till parkeringen för vi skulle köra och handla på ica och efter det körde vi till pappa för jag skulle hämta några saker hos han. Och under den tiden vi var borta fick jag två kommentarer på hur jag såg ut. Haha, tack! Jag kanske såg trött/drågad ut men jag hade bara sovit plus jag var utan smink. Ingen bra kombination för mig antagligen.

Sen har jag bara tagit det lugnt sen vi kom hem. Mamma och jag åt varma mackor innan, gott! Och nu ligger jag i sängen och väntar på att top model ska börja så jag kan se vem som vinner, fast lite tråkigt är de att det är sista avsnittet idag för då kan jag inte se det mer och eftersom det är så bra blir jag lite deprimerad, haha..eller inte. Men jag skyller på Jennie igen, hennes fel att jag har börjar se det och blivit beroende.

Senare ikväll blir det lite plugg för vi har en hel del gloser på engelska vi ska kunna till i morgon. Annars ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och jag slipper duscha för det gjorde jag ju innan idag efter vi simmat, wooho..så himla skönt för det är så jobbigt och tråkigt att duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0