Onsdag

Idag när jag kom hem från skolan la jag mig direkt på soffan för jag kände mig riktigt trött så det blev en liten tupplur för mig, och därför kommer jag väll antagligen inte kunna somna inatt. Men jag ställde klockan på kvart över fyra för jag skulle hinna gå till polisen så jag var där halv fem. När jag kom dit fick jag sitta utanför ett ganskla bra tag innan mamma kom för hon var lite sen från jobbet, och under den tiden kom en "tant" ut till mig och frågade om jag var Mikaela. Och det var ju jag, men jag sa att jag väntade på mamma så jag kom sen, hehe. När mamm sen äntligen kom gick vi in och där satt vi och snackade med denna tanten i ungefär en kvart. Ganska onödigt tyckte jag men men..vi kom därifrån iallafall. Jaa..och angående varför jag var där var för polisen tog mig för några veckor sedan för jag hade en vinflaska i handen. Fast nu behöver jag inte tänka på det något mer. Jag var bara ett vittne enligt dem ändå så..

Sen på vägen hem gick mamma och jag inom djuraffären för vi skulle köpa mat till katterna. Fast jag hittade tre gulliga bollar som jag köpte till Aska, Lotus och Zoya för det är dem enda som vill leka med sånt, hehe. Och direkt när jag kom hem tog de varsin boll och lekte med i ungefär två mintuer, hehe..tråkmånsar.

Annars har jag inte gjort mycket mer idag faktiskt. Eller jag gjorde väldigt goda smörgåsar till mamma och mig, eller vi gjorde våra egna men jag fixade allt, :) och det blev räkor, majonäs och ägg, mums :) Sen efter det goda gick jag upp för att plugga och jag har läst igenom allt men det fastnar aldrig. AH..jag hatar verkligen läxor, det förstör hela min fritid. Jag hinner aldrig göra det jag vill. Jag ska läsa igenom allt en gång till innan jag ska sova, men om en halv timme börjar Grey´s anatomi och sen är det Dirty sexy money men jag får väll göra det efter de så det blir en seeen kväll idag igen tack vare dessa jävla läxorna.





Vi köpte biljetter idag i skolan till Banhof på fredag och det ska bli såå kul, :) Jag längtar som fan redan, vi ska ha så kul tjejer, :) hehe.





Caroline, du gör mig så glad med alla dina underbara famsteg. Jag blir såå glad när jag hör det. Fortsätt gumman, fortsätt. Jag saknar dig så himla mycket och jag hatar att jag inte kunnat komma till dig på ett tag nu men jag ska försöka komma i helgen för jag vill verkligen träffa dig. Jag älskar dig sötnos, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0