Morgonen

Jennie och Maria följde med mig hem igår. Vi gick den låånga vägen från stationen hem till mig, eller den kanske inte är "jätte" lång men efter en sån kväll hade vi skit ont i fötterna och vi frös som fan så det kände som en evighet. Och vi gick tydligen som får, hahaha.

Men sen när vi kom hem till mig städade jag upp lite efter kvällen, sen gick vi och la oss nästan direkt och vi var riktigt trötta och somnade nästan direkt för det blev inte så mycket snack som det bukar bli, ;) Jag la mig i mammas gosiga säng och sen fick Maria och Jennie ta min säng, hehe. Och innan vi somnade varnade jag dem för att inte väcka mig en ända minut innan tio.

Sen i morse vaknade jag tio i tio men jag orkade inte gå upp så jag la kvar i sängen och försökte somna om men sen hörde jag tjejerna snacka men och efter ett tag kom Jennie in till mig och då var den minsann efter tio, ;) haha, hon gjorde som jag sa. När alla sen var "pigga" och vakna gick vi ner och käka frukost och efter det stack Jennie för hon skulle till väla med lille Pirre. Men Maria stannade kvar ett tag så vi satt och snackade lite, men sen gick hon med för hon skulle till deras nya lägehet och nu bor vi nästan grannar, wiiihi, :)

Och efter det har jag bara legat i min säng och tittat på tv, läst bloggar och pratat med pappa. Och vi bestämde att han ska komma och hämta mig klockan sex idag så ska vi ha en myskväll och titta på melodifestivalen och äta god mat. Så jag får snart hoppa in i duschen så jag är klar tills han kommer. Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0