Måndagen

Måndagen var rent av sagt en riktig slappedag men det var skönt det också. Jag sov till halv två, riktigt skönt kan jag säga, :) men ingen väckte mig för Nicoline var på dagis och Emma kännde inte sig så bra så hon sov också och ibland kan man sova hur länge som helst om ingen väcker en. Men när jag hade klätt på mig och käkat frukost körde vi och lämnade en blomma som Emma skulle leverera, sånt blommbud eller vad man kan säga. Efter det körde vi till dagiset och hämtade Nicoline och på vägen hem hämtade vi Ida (Emmas syster) som kom med bussen. Sen när vi kom hem lagade Emma mat och det blev stuvade mararoner och falukorv, mums :) Efter maten gick Ida till en kompis och Emma och jag satt mest och snackade och tittade på tv efter hon hade lagt Nicoline. Sen kom Ida igen för hon skulle sova hos Emma men klockan var ganska mycket då och vi var trötta så det blev sängen nästan direkt och jag och Isetta (Emmas gulliga katt) myste lite innan vi somnade, så himla söt och gullig den katten är alltså, :)





Jag och Isetta, haha..jag vet inte riktigt vad jag tycker om namnet men
hon är iallafall den sötaste katten jag vet,
Hon låg hos mig varje natt så då kelade vi massor, :)
Jag kommer sakna henne, :/ men jag får nöja mig med mina katter så
länge, :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0