Måndag

Idag efter skolen följde Jennie, Maria, Evelina och Maj med mig hem. Jag skulle bjuda dem på kladdkakan som blev över från igår, snällt va ? ;) Sandra var sjuk idag och kunde tyvärr inte följa med men det får hon ta igen någon annan gång. På vägen hem gick vi inom netto (Jennies älsklingaffär) för Jennie skulle köpa chips. När vi sen kom hem till mig fikade vi både med kladdkaka och ananas paj och jag tror dem gillade de för det var vad dem sa iallafall, ;) Sen bara satt vi och snackade en massa om allt möjligt och efter ett tag kommer en förfärlig lukt och alla blir som galna när vi upptäcker att någon av katterna har bajsat (i kattlådan alltså) och alla springer ut på balkongen och stänger dörren. Haha, ni är för roliga, :) Efter ett par timmar går Jennie, Maria och Evelina för dem skulle med bussen och Maj stannade kvar ett litet tag till innan hennes mamma kom och hämtade henne och under den tiden hittade vi Lotus nerslukandes i gräddskålen, haha..så sött, :)

Men tack för att ni kom tjejer, :) alltid lika kul med er, jag älskar er, <3
och Carro se till att bli bra snaaart, vi behöver dig sötnos, <3

Sen dess har jag annars bara suttit vid datan, läst bloggar och pluggat. Jag ska nog sätta igång att plugga lite till nu för vi har prov i morgon i Försäljning och Service och jag vill verkligen kunna det. Sen blir det duschen, Prison break och sängen.


Lotus i gräddskålen, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0