Måndag

Nu sitter jag och tittar på vänner på min nya dvd, eller jag fick ta den där nere för mamma. Nu är det bara vänta och se hur länge jag får ha den på mitt rum, annars får jag antagligen köpa en ny för det går inte att vara utan en. Det skulle bli så tråkigt och tyst, för då skulle jag inte kunna titta på vänner innan jag somnar. Menmen..det löser sig nog.

Sen efter jag har sett ett par avsnitt till hade jag tänkt sätta igång med pluggandet. Fast det låter inte så frästande, men jag måste verkligen börja med det för vi har prov i engelska på torsdag och det är ganska mycket och jag kan ingenting än så länge. Så det blir nog ändå lite pluggande i kväll. Jag hade även tänkt sätta i lite färg i håret så jag slipper se min utväxt och jag vill ha en helt jämn och fin mörkbrun färg.

Mamma kommer snart hem och då har hon med sig High school musikal 3, wiihi :) Jag vill se den, de andra två har varit så bra men det brukar alltid vara så att ettan är bäst och antagligen kommer inte trean vara lika bra men den är säkert ändå bra. Men jag får se om jag hinner se den idag för jag hade också tänkt att jag skulle träna lite på min sån "maskin" för det var ett tag sen sist. men jag får se vad jag hinner med idag.




Jag i somras när mamma och jag var i Sånesdjurpark

Jag har lyckats lägga över de flesta bilderna från mitt usb-minne till datan
men två mappar är helt och hållet tomma och om det förblir så är det
jävligt surt för mig, :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0