Man kan inte lita på tv tidningen

Jag satt precis där nere och väntade på att Andra avenyn skulle komma på tv men det kom aldrig, så jag gick upp igen och satt mig här för att titta på tv.se om det inte skulle komma idag och där stod det att det kom 21.30 istället. Det stod faktiskt i tv tidningen att det skulle komma som vanligt, men det går väll inte att lita på det längre. Men när jag sett klart Andra avenyn som då kommer sluta senare än vad det brukar, men men vad gör man, jag måste ju se det, då hade jag tänkt att lägga mig i min mysiga säng och titta på Patrick 1,5 för jag måste verkligen se den idag, :) Jag måste liksom också plugga men jag hann med att göra det ett litet tag innan så det får räcka för idag, jag får istället plugga vääldigt mycket i morgon.

Annars har jag inte gjort så mycket i dag heller, eller jag hann iallafall med att färga håret. men just nu är det blött och i en knut så jag vet inte riktigt hur det blev men jag får hoppas på att det blev bra. Och jag har hunnit träna lite också, :) hehe. Sen har vi även haft hundarna på besök idag fast dem gick precis, fast dem va bara här ett par timmar men jag hann ändå gosa med dem lite gann. Dem är så söta och gulliga. Jag gillar verkligen hundar och jag vill ha en egen, en sån liten och gullig som nästan är som en katt, fast lite mer social, :)


Bobber och jag


Jag och Nova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0