Majsan, Boss och Mikaela

Nu har jag precis kommit hem från Majs och Boss. Jag fick cykla själv hela vägen till henne, men nu när jag skulle hem ringde jag mamma och frågade om hon kunde komma och hämta mig. Fast hon kom med cyklen så vi cyklade tillsammans hem, för det är lite läskigt att cykla själv då. Men vi klarade oss utan några monster, ja..man kan få för sig en massa saker när man kollar på fjantiga filmer.

Jag har iallafall haft en trevlig kväll, :) Först när jag kom dit upptäckte jag att Boss inte hade någon svans och då blev jag chockad. Men sen förklarade Majsan att han hade fötts på det viset och då blev jag lättad. Vi gick till ICA och inhandlade lite godsaker till kvällen och Boss fick givetvis följa med fast han var väldigt seg och gillade inte kopplet. Men han var så himla söt så jag kunde inte sluta pussa och gosa med honom.

Sen när vi kom hem kollade vi på let´s dance, men när det var nyheter bytade vi kanal så vi såg på en djävuls romans istället och givetvis glömde vi byta tillbaka så vi såg inte vem som åkte ut men det får jag väll ta reda på. Annars låg vi bara i sängen och snacka en massa, myste med Boss (som somnade redan vid elva) när han var vaken och kollade på tv. Tack för kvällen Majs, :) <3



Lilla och gulliga Boss när vi var ute


Och här såg han däremot inte lika liten ut, haha


Vi myser, :)


Maj ser allmänt drågad ut och Boss gillar inte henne, :)


Och här är hans lilla stubb och min tatto kom också med och vi hade så roligt
över det eftersom det blev roligt i och med..ja skit samma, vi hade roligt åt
det iallafall, :)

Kommentarer
Postat av: Majs

Tack sjäälv för kvällen Mikaela :D

Boss han saknar dig :( han har ju inte någon mikaela att leka med nu :O haha. <3

2009-02-07 @ 10:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0