Lördagen



Lördagen började tidigt..

Jag gick upp kvart i sex för vi skulle redan köra hemifrån halv sju och det var en del saker som skulle packas och jag skulle fixas. Vi hade Malte hos oss under natten så han fick följa med och lämna mig på bussen. Han var väldigt gnällig och skrek och hade sig men när jag tog han och myste lite med han blev han väldigt lugn, så lite stolt blev jag allt, :) haha.

Jag satt även denna dagen på bussen i sju timmar. Lååångtråkigt! För jag gjorde ingenting mer än att lyssna på musik och titta ut genom fönstret. Men jag satt iallafall skönt och jag hade två plater för mig själv för det var inte lika mycket folk på bussen som det var idag.

När bussen sen var framme i Oslo hämtade Kristin mig (Emmas mamma). Vi körde till en köpcentrum där vi mötte upp Emma och Nicoline och där fikade vi på donken. Sen körde vi hem till Emma och Kristin körde hem till sig men innan vi åkte därifrån gick vi inom leksaksaffären och Nicoline fick ett jätte gulligt Hello kitty smyckeskrin av sin snälla mormor men hon fick också en Nalle puh film som jag i detta läget har sett minst elva gånger, haha

När vi sen kom hem lekte vi en massa med det nya smyckeskrinet och det lät även en hel del (som jag vaknade av nästa morgon) när det öppnades, haha. Senare mot kvällen kollade vi på tv, melodifestivalen, och käka gottis, :) 1000 miles, jag tror den hette det iallafall, var skit bra så den spelades ett par gånger till under kvällen, :) Sen kom även Isabelle (Emmas kompis) under kvällen och höll oss sällskap, fast jag inte förstod allt var det trevligt, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0