Lördag

Jag vaknade redan elva idag, mamma väckte mig för hon hade varit och köpt nybakade bullar som hon nästan alltid gör varje helg och det är så himla gott och smarrigt, ;) Sen efter frukosten har jag mest legat i sängen och tagit det lugnt och varit på datan medans mamma har dammsugat, och det har  väsnats i hela lägenheten så jag har inte kunnat koncentrera mig, fast jag vet inte vad det skulle ha varit som jag behövde va koncentrerad på men men..

Jag ska snart se till att hoppa in i duschen så jag hinner göra vid mig tills tjejerna kommer. Eller jag vet inte vilka som ska komma, för Jennie kunde inte och Sandra får jag inte tag på. Men Evelina och Maria kommer iallafall hoppas jag, ;) Vi hade tänkt att vi skulle se alla Saw filmerna men de blir det nog inte för det är Jennie som har Saw 5 och den måste man också se om man ska se dem andra så det blir antagligen att vi ser någon annan. Men vi ska iallfall beställa pizza och mysa till det, ;)



Jag och Evelina hos Sandra innan banhof


Maria, jag och Sandra hos mig på tjejmiddag


Jag och Maria hos mig på halloween


Sandra och Carro älsklingen hos mig på någon tjejkväll


Och jag och Jennie på någon tjejkväll hos mig, <3

Kommentarer
Postat av: Jonas

undra vem som hjälpte till och flytta era saker ;)

2009-02-09 @ 15:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0