Kvällen

Jag blev inte helt själv i kväll för Maria kom hit så vi kunde se melodifestivalen tillsammans. När hon kom satt vi oss och tittade på det traditionella programet och till det åt vi färsk annans, vindruvor, cashewnötter och drack päron loka, nästan den ända loka jag kan dricka förövrigt, haha. Mycket gott var det minsann och lite nyttigare än vad jag ätit de senaste dagarna. Vi hejade som galningar när det var E.M.D för Danny var så snygg och han sjöng helt klart bäst men kläderna och dansen förstörde ganska mycket enligt mig. Fast vi störde oss lite på Mattias för han hade nog missat att raka sig och det borde man göra om man ska vara med i melodifestivalen eller om det skulle se ut så var det inte speciellt snyggt. Men jag gillade Mikael Rickfors med låten Du vinner över mig, den var en tempo låt och jag kunde sjunga med och när jag inte kan det eller när jag inte vet vad som är refrängen gillar jag inte låten och dessutom var han ganska ball fast han var gammal. Fast den låten jag verkligen fick på huvudet var I got you, you you you you. Haha, den var jobbig men ganska okej ändå.

Efter det att vi sen sett melodifestivalen tittade vi på Saw 5, haha. Det var mycket vi inte fattade men till slut kom allt på plats. Fast om detta var den sista och det inte kommer fler Saw filmer blir jag faktiskt mycket sur och besviken för den slutade inte bra. Det var egentligen meningen att vi skulle sett Patrick 1,5 men den hade inte kommit än utan det var Saw 5 jag hade fått men den kommer antagligen nästa vecka, det får jag hoppas iallafall för jag vill så gärna se den.

Sen efter vi sett filmen stack Maria och sen dess har jag mest suttit här och latat mig och antagligen blir det sängen ganska snart för jag börjar blir trött nu känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0